7 Kasım 2011 Pazartesi

onları sevelim

Bir sokak köpeğimiz vardı aptiş şımarık bir şey beni her sabah servise kadar götürür servise bindirir geri dönerdi.akşamda dönüş saatinde aynı yerde sevgilini bekler gibi dururdu ama bu durum günlerce aylarca devam etti.Bir sabah gene aptişin refakatında giderken üstüme atlıyorhopluyor zıplayor şımarıyor bende onu seviyorum ama daha çok şımarıyor hopluyor zıplıyor.ben kızdım aptiş git bak şimdi seni bağlarım diye çıkıştım aptiş aldı başını koşarak gitti bir kaç saniye sonra agzında kravatla döndü bağla beni diyordu okşayıp sevmeme rağmen küstü ciddi bir şekilde servise kadar gittik akşamda aynı şekilde karşıladı küstü nasıl gönlünü alayım ertesi sabah aptişime iki boyoz bir yumurta aldım afiyetle yedi güle oynayada servise kadar gittik.biz barıştık darısı küslerin başına.

2 yorum:

  1. Blog sayfan hayırlı olsun :)
    Nerde olursa olsun bir sokak köpeğinin burnunu okşasam peşimden gelen, oyun diye üzerime atlayan sonra da milletin köpeğin üzerime saldırdığını düşünüp ayırmaya çalışanlar falan.. Bir keresinde ayağı aksayan bi köpeği sevdim ayağına baktım diken batmış meğer patisine çıkardım durağa gittim oturdum geldi ve başını dizlerime koyup gözlerime bakıp nasıl da teşekkür etmişti bir köpecik, içten gelen bişi...

    YanıtlaSil
  2. Hello, ismisendesaklı.

     Lovely and sweet your works !!
     with awe inspiring...

    Thank you World-wide LOVE and, encouragement.

    The traditional celebration, with kimono infants.

    Japanese colored leaves, in heartwarming space.

    The prayer for all peace.

    Have a good weekend.
    Greetings.
    From Japan, ruma ❀

    YanıtlaSil