23 Kasım 2011 Çarşamba

İki ay sonra gelen sevinç

Ramazan bayramı 9 gün evdeyim gelen giden kalabalık cüzdanım yatagın üzerinde  duruyor devamlı herkes gitti bir arkadaşla kaldık  ikimiz giyindim dışarı çıkacağız cüzdan yok hadi bakalım sağa bak yok sola bak yok naparsın içeri girdim  arkadaş karyolayı çekip  bak Burda bir şey var dedi cüzdan orda karyolanın altında bak abi bir noksanın varmı dedi paramın hesabını bilmiyordum tahmini 200 300 tl gibi noksan geldi çıktık evden .Bu hafta izinliyim evdeyim yeğenlerim geldi temizlik yapacaklar sabah sabah basıldım bu ara yatak odasındaki halıyı kaldırdım altında 200 tl bana bakıyor  ne kadar sevindim mutlu oldum  anlatamam....

1 yorum:

  1. ne kadar güzelll İsmet abicim.ben de cebimde unuttuğum para bulduğumda çoook mutlu oluyorum:)Allah kızını,yeğenlerini,kardeşlerini bağışlasın.mutlu olun hep.sevgilerimle.

    YanıtlaSil